Nëse dyshoni për ndonjë vonesë në zhvillimin e fëmijës Tuaj, ose devijim në fushë të caktuar të zhvillimit, na kontaktoni në 074-222-148 dhe do të merrni mbështetje falas online.
Kontrolloni arritjet e zhvillimit të fëmijës Tuaj
Çfarë është vlerësimi i zhvillimit
Përmes vlerësimit të zhvillimit mundësohet identifikimi i arritjeve të zhvillimit tek fëmija në fushat si në vijim: fusha motorike, kognitive, e të folurit dhe socio-emocionale. Ky vlerësim shërben si indikator që tregon për ekzistimin e devijimit të caktuar në arritjet zhvillimore të cilat priten nga fëmija në pajtim me moshën e tij. Çdo devijim kërkon ekzaminim të mëtejshëm, procedura diagnostike dhe vlerësime nga personat profesionalë.
Nëse tek Ju paraqitet dyshimi për ndonjë vonesë në zhvillimin e fëmijës Tuaj, ose devijim në fushë të caktuar të zhvillimit, na kontaktoni në 074-222-148 dhe do të merrni mbështetje falas online.

Arritjet e zhvillimit në moshën 3-mujore
Zhvillimi motorik
Motorika e vrazhdë
-
-
-
- i shtrirë në shpinë – koka është në vijën qendrore të trupit, kur e tërheqim në pozicion ulur e mban, ka të vendosur kontroll. Bëni lëvizje simetrike me duart dhe këmbët
- i shtrirë në bark – mbështetet në llërë, e mban kokën drejt në kënd prej 45 deri 90 gradë, për rreth një minutë
- i mbajtur nën sqetull, drejtë – në kontaktin e shputës me tokën e mban shkurtimisht peshën dhe përpiqet të kërcejë
-
-
Motorika e butë
-
-
-
- pëllëmbët janë të hapura, sendin e vendosur pasivisht e mban shkurt dhe është i vetëdijshëm për të
- i afron pëllëmbët njërën afër tjetrës, në nivelin e kraharorit dhe i dërgon në gojë
- i tund duart dhe nëse ka lodra të varura sipër tij, arrin të godasë ndonjë pas disa përpjekjeve
-
-
Perceptimi
-
-
- vizual – e përcjell sendin me shikim dhe kthimin e kokës horizontalisht nga njëri skaj në tjetrin, si dhe lart e poshtë, duke filluar nga vija qendrore
- auditiv – reagimi dëgjimor motorik, u përgjigjet tingujve me tërë trupin (shqetësohet ose e ndalon lëvizjen). Fillon ta njohë dhe t’i përgjigjet zërit të nënës.
-
Komunikimi
-
-
- gugat, i lidh bashkëtingëlloret me zanoret (vokalet me tingujt grykorë)
-
Sjellja sociale
-
-
- buzëqeshja e përqendruar, sociale e përcjellur nga gëzimi kur do ta sheh nënën
-
Nëse vëreni ndonjë nga shenjat e mëposhtme tek foshnja Juaj, na kontaktoni në 074-222-148 çdo ditë pune nga e hëna në të premten nga ora 10:00 deri në orën 17:00 dhe do të merrni mbështetje falas online
-
-
- lëvizja e trupit nuk duhet të jetë as e vrazhdë dhe as e ngathët. Lëvizjet e duarve dhe këmbëve nuk duhet të dallohen midis anës së majtë dhe të djathtë.
- kokën e hedh prapa nëse e tërheqim për t’u ulur, ose është e rrotulluar në njërën anë ose në tjetrën derisa e mbajmë drejt në duar
- pëllëmbët i mban fort të shtrënguar, gishti i madh është brenda dhe nuk ka vetëdije edhe nëse i vendosni diçka për të mbajtur
- mungesa e buzëqeshjes
- nuk ka shikim të drejtuar dhe as përpjekje për të përcjellur send ose person që ndodhet para tij
- nuk gugat, ose vokalizon
- nuk reagon ndaj tingujve të mjedisit
- ka reagime të dhunshme ndaj prekjes, kur e ndërroni, lani, përqafoni, bëni masazh, etj.
-
Arritjet e zhvillimit në moshën 6 mujore
Zhvillimi motorik
Motorika e vrazhdë
-
-
-
- i shtrirë në shpinë – i zgjat duart, e sjellim lehtësisht në pozicionin ulur. Kthehet në stomak dhe kthehet përsëri në shpinë
- i ulur – qëndron i ulur vetëm për një kohë të shkurtër, i mbështetur me duart para vetes
- i pozicionuar në bark – mbështetet në duart e shtrira, pëllëmbët gjysmë të hapura ose të hapura
- i mbajtur nën sqetull – së pari e prek bazën me gishtërinjtë, pastaj e lëshon shputën. E bart peshën e trupit të tij dhe kërcen.
-
-
Motorika e butë
-
-
-
- zgjatet, i lëshon duart larg kraharorit. E gjuan lodrën nga njëra dorë në tjetrën. Kapjen e bën me tërë pëllëmbën
-
-
Perceptimi
-
-
- reagimi vizual – i qartë, i përcjellë personat dhe sendet që janë larg tij
- reagimi auditiv – i qartë, me shikim kërkon burim të tingullit
-
Komunikimi
-
-
- llomotitja intensive, një sërë tingujsh me vëllim të ndryshëm dhe lartësi të tonit
-
Sjellja sociale
-
-
- sillet në mënyrë të ndryshme me persona të njohur dhe të panjohur
-
Nëse vëreni ndonjë nga shenjat e mëposhtme tek foshnja Juaj, na kontaktoni në 074-222-148 çdo ditë pune nga e hëna në të premten nga ora 10:00 deri në orën 17:00 dhe do të merrni mbështetje falas online.
-
-
- nuk i merr sendet që mund t’i kap
- kontroll i dobët i kokës
- nuk përpiqet të drejtohet në bark
- nuk ka interes për sendet edhe nëse ia vendosim në dorë (nuk i sheh, nuk i fut në gojë)
- mungesa e buzëqeshjes dhe reagimi i personave dhe tingujve nga mjedisi
- nuk i përgjigjet fjalimit dhe prekjes emotive të nënës
-
Arritjet e zhvillimit në moshën 9 mujore
Zhvillimi motorik
Motorika e vrazhdë
-
-
-
- i shtrirë në shpinë – ulet vetë, nëse është afër mobiljeve, përpiqet të drejtohet. Me shpejtësi i ndryshon pozicionet (shtrihet, ulet, rrotullohet)
- i ulur – vetëm ulet, mund të mbahet nëse mbështetet përpara dhe anash
- në bark – mbahet në pozicion zvarritës në gjunjë dhe pëllëmbë, nuk ka nevojë të zvarritet
- drejt në këmbë – e bart peshën e trupit nëse e vendosim pranë mobiljeve ose e mbajmë me të dyja duart
-
-
Motorika e butë
-
-
-
- kap sende të vogla me gishtin e madh dhe gishtin tregues, mban ushqim të ngurtë në dorë dhe e bart në gojën e tij. Përmirësohet përdorimi i përbashkët i të dyja duarve, qëllimisht i hedh sendet nga dora
-
-
Perceptimi
-
-
- vizual – e përcjell ku ia fshehim sendin
- auditiv – reagon edhe në shushurima
-
Komunikimi
-
-
- shqipton tinguj
-
Sjellja sociale
-
-
- ka frikë nga të panjohurit, qan nëse dëgjon fëmijë tjetër duke qarë, e tërheq vëmendjen, (qëllimisht kollitet, qesh, etj.)
- fillon t’i mësojë koreografitë e këngëve (P.sh. “Dy duar, dhjetë gishta”)
-
Nëse vëreni ndonjë nga shenjat e mëposhtme tek foshnja Juaj, na kontaktoni në 074-222-148 çdo ditë pune nga e hëna në të premten nga ora 10:00 deri në orën 17:00 dhe do të merrni mbështetje falas online.
-
-
- nuk ulet në mënyrë të pavarur, madje as me të mbështetur
- nuk e mban peshën e trupit
- nuk reagon në thirrjen me emër
- nuk i shqipton bashkëtingëlloret
- nuk arrin të hedh lodrën nga njëra dorë në tjetrën
- nuk ka interes për ta eksploruar hapësirën
- është indiferent edhe ndaj nënës
-
Arritjet e zhvillimit në moshën 12 mujore
Zhvillimi motorik
Motorika e vrazhdë
-
-
-
- ulet në mënyrë aktive, ngrihet në këmbë me pak ndihmë
- i ulur në mënyrë të pavarur dhe kohë të gjatë
- i drejtuar në këmbë – qëndron vetëm për disa sekonda, ecën drejt mobiljeve edhe nëse e mbajmë në njërën dorë
- në bark – zvarritje e koordinuar
-
-
Motorika e butë
-
-
-
- kap sende të vogla me gishtin e madh dhe gishtin tregues
- i godet dy lodra me njëra – tjetrën ose troket në tavolinë për të bërë zhurmë
- mban lugë, por akoma nuk han vetëm
-
-
Perceptimi, të kuptuarit, të folurit dhe komunikimi
-
-
- shfaqen fjalët e para me kuptim, gjestet janë mbizotëruese në komunikim
- e kupton fjalimin e thjeshtë, reagon në mënyrë adekuate
- përmirësohet koordinimi vizual – motorik
- vëren gjethe dhe sende që lëvizin shpejt dhe ndodhen në një distancë më të madhe prej tij
-
Sjellja sociale
-
-
- është krenar me veten e tij kur do të arrijë të bëjë diçka
- nuk dëshiron të mbetet me të panjohurit (në kopshtin e fëmijëve)
- dëshiron që nëna t’i lexojë libër dhe reagon në mënyrë të duhur në përmbajtjen (më shumë mbi ngjyrën dhe melodinë e zërit)
- fillon kontaktin me të rriturit, ka gjest për të pyetur
-
Nëse vëreni ndonjë nga shenjat e mëposhtme tek foshnja Juaj, na kontaktoni në 074-222-148 çdo ditë pune nga e hëna në të premten nga ora 10:00 deri në orën 17:00 dhe do të merrni mbështetje falas online.
-
-
- nuk qëndron, nuk zvarritet
- nuk ka asnjë fjalë të vetme me kuptim
- nuk u përgjigjet thirrjeve
- nuk e kërkon lodrën kur ia fshihni
- nuk përdor gjeste
- nëse humb disa nga aftësitë që i ka fituar më parë
-
Skriningu i zhvillimit prej 12 deri në 18 muaj
Zhvillimi motorik
-
-
- ecën në mënyrë të pavarur
- me ecje këmbadoras i ngjit shkallët, ka nevojë për ndihmë gjatë ngjitjes dhe zbritjes
- i tërheq dhe i shtyn lodrat gjatë ecjes
- vetëm ulet në karrige të vogël
- ndërton kullë prej 2-3 kubeve
- shfleton më tepër faqe të librit me fotografi
- vendos sende të vogla në shishe
- shkarravit në mënyrë spontane
- vendos zhetone në vrimë (monedha në arkë)
-
Zhvillimi kognitiv (të mësuarit, të menduarit dhe zgjidhja e problemeve)
-
-
- gëzohet për fotografitë në libër
- i njeh disa pjesë të trupit
- i kupton disa urdhra të thjeshta verbale
- i lidh tingujt e kafshëve me fotografinë në libër
- bën klasifikime të thjeshta sipas ngjyrës dhe formës
-
Gjuha dhe aftësitë komunikuese
-
-
- tregon për atë që e dëshiron
- të kuptuarit e të folurit është më i mirë se fondi i fjalëve që i ka
- shqipton të paktën 5 fjalë me kuptim
- thotë “Jo” ose bën me kokë
- përpiqet të këndojë
- ka një formë pyetësore të intonacionit (Mami?)
-
Zhvillimi socioemocional
-
-
- dëshiron të jetë në qendër të vëmendjes
- zakonisht luan vetëm
- dëshiron t’i eksplorojë sendet dhe hapësirën
- i përqafon dhe i puth prindërit dhe të afërmit
- ndjehet mirë në vendet e njohura
- nuk dëshiron t’i ndajë lodrat
-
Na kontaktoni në 074-222-148 çdo ditë pune nga e hëna në të premten në periudhën nga ora 10:00 deri në orën 17:00 dhe do të merrni mbështetje falas online, nëse fëmija Juaj është 18 muajsh:
-
-
- nuk ecën në mënyrë të pavarur
- nuk kthehet kur e thërrisni me emër
- nuk u përgjigjet tingujve të përditshëm (thirrja e telefonit)
- nuk reagon derisa lexoni dhe nuk tregon se kërkon fotografi të librit
- nuk e zgjat dorën spontanisht
- nuk përpiqet t’i shqiptojë rrokjet dhe fjalët
- nuk ju shikon në sy kur flisni me të
-
Skriningu i zhvillimit prej 18 deri në 24 muaj
Zhvillimi motorik
-
-
- mund të gjunjëzohet dhe të drejtohet pa u mbajtur
- e hedh topin
- përpiqet ta arrijë topin me duart dhe trupin e tij
- shtyhet me këmbët e tij i hipur në një lodër me rrota (lëviz)
- ngjitet dhe i zbret shkallët nëse e mbajmë në njërën dorë
- e hap kapakun e kutisë
-
Zhvillimi kognitiv (të mësuarit, të menduarit dhe zgjidhja e problemeve)
-
-
- radhit kullë prej 4 kubeve
- vendos unaza në shkop
- shkarravit
- fillon t’i kuptojë konceptet e kohës (P.sh. “Jo tani, kur të shkojmë në shtëpi”)
- njeh dhe emërton persona të njohur në fotografi
- mban mend detaje dhe rutina
-
Gjuha dhe aftësitë komunikuese
-
-
- ka holofrazë (një fjalë është një fjali e tërë) dhe deri në fund të periudhës i lidh nga 2 fjalë
- ka rreth 20 fjalë me kuptim
- me kërkesë, emërton disa fotografi në libër
- i përsërit fjalët që ka dëgjuar
- kërkon ndihmë
-
Zhvillimi socioemocional
-
-
- shfaqet zemërimi, turpi, zhgënjimi
- nuk mund t’i kontrollojë emocionet e tij, gjë që është shkaku i shfaqjes së tantrumeve
- në fund të periudhës zvogëlohen frikat e ndarjes
- fillon të ndiejë, nëse dikush është i pikëlluar – e përqafon atë
- është zotërues i lodrave të tij
-
Na kontaktoni në 074-222-148 çdo ditë pune nga e hëna në të premten në periudhën nga ora 10:00 deri në orën 17:00 dhe do të merrni mbështetje falas online, nëse fëmija Juaj është 24 muajsh:
-
-
- nuk përpiqet të vrapojë
- nuk mund ta hedh topin
- ka lëvizje të ngathët ose të ngadaltë të trupit
- nuk i kupton urdhrat verbale nëse nuk shoqërohen me gjeste dhe demonstrime
- nuk i përsërit fjalët
- nuk ka interes të shikojë libër për të paktën 5 minuta
- ka më pak se 20 fjalë dhe nuk i lidh në një fjali
- nuk përdor gjeste për ta plotësuar të folurit e tij
-
Skriningu i zhvillimit 2 vjet
Zhvillimi motorik
-
-
- ngrihet në gishtat e këmbëve
- e shkelmon topin
- ngjitet në karrige, shtrat, pengesa në sheshin e lojërave për fëmijë
- bën përpjekje për të vrapuar
- duke u mbajtur u ngjitet shkallëve dhe zbret prej tyre
- e hedh topin me dorën e drejtuar mbi kokën e tij (duke e hedhur)
- vizaton vija të drejta dhe përpiqet të vizatojë vijë rrethore
-
Zhvillimi kognitiv (të mësuarit, të menduarit dhe zgjidhja e problemeve)
-
-
- e gjen sendin e fshehur mirë (nën disa mbulesa)
- në fund të kësaj periudhe fillon ta përdorë më shumë njërën dorë ose të shkelmojë me njërën këmbë (mbetet të shihet nëse dora / këmba e majtë apo e djathtë do ta ketë më të fortë)
- bën klasifikime të thjeshta, i grupon sendet sipas madhësisë, formës, ngjyrës, pa i përmendur se çfarë janë
- fillon të luajë lojëra Ko Bajagi
- radhit kullë prej 3 deri në 5 kube
-
Gjuha dhe aftësitë komunikuese
-
-
- sipas kërkesës tregon fotografi konkrete në librin e fotografive
- emërton pjesë të trupit, si dhe sende të përditshme dhe njerëzit përreth tij
- i lidh dy fjalë në fjali, ndërsa deri në fund të kësaj periudhe mund të lidhë 3-4 fjalë
- kupton dhe zbaton urdhra të thjeshta verbale (sille topin)
- i përsërit fjalët që i ka dëgjuar nga të rriturit
- në pyetjen: “Ku është?”, tregon saktësisht me gishtin
-
Zhvillimi socioemocional
-
-
- i kopjon fëmijët e moshuar dhe të rriturit
- zhvillohet pavarësia e tij
- u gëzohet fëmijëve të tjerë
- kokëfortësia, vepron sipas mendjes së vet, inatoset
- mbizotëron loja paralele, duke e përfshirë herë pas here një fëmijë tjetër në lojën e tij, ose ai përpiqet të përfshihet në lojën e dikujt tjetër
-
Na kontaktoni në 074-222-148 çdo ditë pune nga e hëna në të premten në periudhën nga ora 10:00 deri në orën 17:00 dhe do të merrni mbështetje falas online, nëse fëmija Juaj është 3 vjet:
-
-
- nuk i lidh dy fjalë në fjali
- nuk e di për çfarë shërbejnë sendet e përditshme (krehri, gota, luga…)
- nuk ka interes t’i imitojë njerëzit e tjerë
- nuk ecë në mënyrë të qëndrueshme
- i humb aftësitë e fituara më parë
-
Skriningu i zhvillimit 3 vjet
Zhvillimi motorik
-
-
- është i shkathtë në ngjitje
- vrapon me lehtësi
- e drejton biçikletën me tri rrota duke i sjellë pedalet
- ngjitet dhe zbret nga shkallët, duke u ngjitur në mënyrë alternative në secilën shkallë
- luan me lehtësi me lodrat të cilat kanë doreza, komanda në butonat, etj.
-
Zhvillimi kognitiv (të mësuarit, të menduarit dhe zgjidhja e problemeve)
-
-
- kupton sa janë Dy (dy topa, dy kukulla…)
- e vizaton rrethin, e vizaton vijën horizontale dhe vertikale duke e imituar
- shfleton nga një faqe të librit me fotografi
- bën enigma të 4 pjesëve
- ndërton kullë prej të paktën 6 kubeve
- luan lojëra Ko Bajagi
-
Gjuha dhe aftësitë komunikuese
-
-
- i emërton pothuajse të gjitha gjërat e njohura
- tregon si quhet, gjininë dhe moshën
- e di emrin e shokut
- e përdor shumësin, si dhe përemrat vetorë (unë, ti, ne)
- kupton dhe zbaton urdhra verbale të dy ose tri pjesëve
-
Zhvillimi socioemocional
-
-
- i imiton shokët dhe të rriturit
- shfaq dashuri për të tjerët
- shqetësohet nëse shoku i tij qan
- e pret radhën në lojë
- ndahet më lehtë nga prindërit
- ka një mori emocionesh
- është i pavarur kur vishet dhe zhvishet, lahet dhe i fshin duart
-
Na kontaktoni në 074-222-148 çdo ditë pune nga e hëna në të premten në periudhën nga ora 10:00 deri në orën 17:00 dhe do të merrni mbështetje falas online, nëse fëmija Juaj është 4 vjet:
-
-
- është i ngathët, lehtësisht pengohet dhe bie
- ka jargosje të rritur ose të folur mjaft të pakuptueshëm
- në të folur i mungojnë fjalitë
- nuk i kupton urdhrat më të thjeshta verbale
- nuk imiton ose nuk luan lojëra imagjinare
- nuk ju shikon në sy derisa flisni me të
- i humb aftësitë që i ka fituar më parë
-
Skriningu i zhvillimit 4 vjet
Zhvillimi motorik
-
-
- qëndron në njërën këmbë të paktën 2 sekonda
- zakonisht e kap topin kur ia hedhim
- e derdh lëngun nga shishja në gotë
- arrin të presë me gërshërë me pak ndihmë
- merr pjesë në përgatitjen e shujtës së tij (përzien drithëra me qumësht)
-
Zhvillimi kognitiv (të mësuarit, të menduarit dhe zgjidhja e problemeve)
-
-
- i dallon dhe i emërton ngjyrat themelore
- numëron deri në 10 (duke e anashkaluar ndonjë numër me leje)
- fillon ta kuptojë konceptin e kohës
- mban mend dhe tregon pjesë të një tregimi
- dallon njësoj nga të ndryshmet
- vizaton figurë njeriu me 4 pjesë
- shkruan disa shkronja shtypi
- luan lojëra shoqëruese (memorie, domino…)
- derisa i lexoni, bën supozime për ngjarjet e ardhshme në libër
-
Gjuha dhe aftësitë komunikuese
-
-
- e zotëron gramatikën e gjuhës amtare
- këndon këngë për fëmijë
- tregon përmbajtje më të shkurtra
- di ta thotë emrin dhe mbiemrin e tij të plotë
-
Zhvillimi socioemocional
-
-
- luan lojëra me role
- është kreativ, lojërat e Ko Bajagi për të janë më të pasura
- më shpesh dëshiron të luajë me fëmijët e tjerë se sa vetëm, bashkëpunon në të luajtur
- dallon se çfarë është e vërtetë dhe çfarë është e sajuar
- ka qëndrim mbi atë që e dëshiron, ose nuk e dëshiron
-
Na kontaktoni në 074-222-148 çdo ditë pune nga e hëna në të premten në periudhën nga ora 10:00 deri në orën 17:00 dhe do të merrni mbështetje falas online, nëse fëmija Juaj është 5 vjet:
-
-
- nuk mund të kërcejë në vend
- nuk e dallon të vërtetën nga ajo që është e sajuar
- refuzon të shoqërohet, më tepër preferon të luajë vetëm
- është i rezistueshëm gjatë veshjes, të ushqyerit dhe përdorimit të tualetit
- ka probleme të thotë diçka
- nuk kupton urdhër verbal me tri pjesë
- nuk e dallon të njëjtën prej të ndryshmes
- të folurit është i pakuptueshëm për mjedisin
- nuk i përdor saktë përemrat vetorë (unë dhe ti)
- i humb aftësitë që i ka fituar më parë
-
Skriningu i zhvillimit 5 vjet
Zhvillimi motorik
-
-
- qëndron në njërën këmbë të paktën 10 sekonda
- kërcen, kapërcen, anashkalon pengesa
- rrokulliset (përpara)
- luan në kolovajzë, ngjitet dhe zbret në rrëshqitëse në shesh lojrash për fëmijë
- kërcen anash, gjuan me saktësi
-
Zhvillimi kognitiv (të mësuarit, të menduarit dhe zgjidhja e problemeve)
-
-
- numëron deri në 10 sende
- vizaton figurë njeriu me të paktën 6 pjesë
- vizaton vizatime të thjeshta me detaje (vizatimi është i pasur, si një rrëfim)
- vizaton trekëndësh
- ka njohuri mbi gjërat që përdoren në përditshmëri (ushqimi, rrobat, të hollat, pajisjet për të ngrënë, etj.)
- i shkruan shifrat nga 1 deri në 10, shkruan shkronja shtypi në mënyrë të pavarur, e mban lapsin në mënyrë të drejtë
- e shkruan emrin e tij
-
Gjuha dhe aftësitë komunikuese
-
-
- flet në mënyrë të kuptueshme
- shpjegon me fjali të plota
- në të folur e përdor kohën e ardhme
-
Zhvillimi socioemocional
-
-
- dëshiron t’i kënaqë shokët e tij
- dëshiron të shoqërohet
- e dallon mashkullin nga femra
- i pranon rregullat e lojës
- shfaq pavarësi më të madhe (shkon vetëm tek shoku i cili jeton tri kate mbi të)
- kënaqet duke bërë shfaqje (duke luajtur, vallëzuar, aktruar)
- di ta ndryshojë disponimin, të bashkëpunojë dhe më pas të fillojë të jetë kokëfortë
-
Na kontaktoni në 074-222-148 çdo ditë pune nga e hëna në të premten në periudhën nga ora 10:00 deri në orën 17:00 dhe do të merrni mbështetje falas online, nëse fëmija Juaj është 6 vjet:
-
-
- ka një gamë të vogël emocionesh
- ka sjellje ekstreme, të tilla si frikë joreale, agresivitet ose turp i shfaqur
- është i tërhequr, refuzon të shoqërohet
- nuk ka reagim ndaj pranisë dhe fjalëve të fëmijëve ose të të rriturve të tjerë
- nuk e thotë emrin dhe mbiemrin e plotë
- shpërqendrohet lehtë dhe është afatshkurtër
- nuk përdor njëjës dhe shumës në të folur, as kohën e kaluar dhe as kohën e ardhme
- nuk vizaton
- ka nevojë për ndihmë gjatë përdorimit të tualetit, veshjes dhe të ushqyerit
- i humb aftësitë që i ka fituar më parë
-
Skriningu i zhvillimit 6 vjet
Zhvillimi motorik
-
-
- e kalon pengesën disa herë radhazi
- gjuan në vrap
- bën manovra si i rritur derisa vrapon
- ecën në trarin 5 cm të gjerë
- nget biçikletë me ose pa rrota ndihmëse
- bën dallimin midis lëvizjeve të shpejta dhe të ngadalta
-
Zhvillimi kognitiv (të mësuarit, të menduarit dhe zgjidhja e problemeve)
-
-
- ndërton sende tridimensionale nga kubet
- i pret format e thjeshta
- ngjyros brenda vijave
- lidh lidhëse
- vizaton vija diagonale
- e mban lapsin si duhet, lëvizjet janë nga gishtat, dhe jo nga kyçi i dorës
- vizaton vizatime të njohura qartë
- vizaton figurë njeriu me më shumë se 6 pjesë
-
Gjuha dhe aftësitë komunikuese
-
-
- bën pyetje, jep përgjigje me fjali të shumta
- fillon të lexojë
- pyet për kuptimin e fjalëve
- mund t’i analizojë fjalët, të dijë se prej cilave tinguj janë të përbëra
- e shkruan emrin dhe mbiemrin e tij
- të folurit është i qartë dhe i kuptueshëm
-
Zhvillimi socioemocional
-
-
- bëhet i vetëdijshëm për emocionet e veta dhe të njerëzve të tjerë
- përpiqet t’i kontrollojë emocionet e tij
- dëshiron të dallohet, ta shfaq talentin e tij
- tregon pavarësi më të madhe nga anëtarët e familjes
- zhvillon vetëkontroll
-
Na kontaktoni në 074-222-148 çdo ditë pune nga e hëna në të premten në periudhën nga ora 10:00 deri në orën 17:00 dhe do të merrni mbështetje falas online, nëse fëmija Juaj është 7 vjet:
-
-
- belbëzon ose ka ndonjë problem të shprehet me gojë
- nuk i ndjek udhëzimet
- e ka të vështirë për të bërë miq
- ka problem të ulet në një vend për një kohë të gjatë
- shfaq agresion ndaj fëmijëve të tjerë
- ka nevojë për ndihmë gjatë veshjes, zhveshjes, të ushqyerit dhe përdorimit të tualetit
- i humb aftësitë që i ka fituar më parë
-
Ranaintervencija.mk, E-platformë për shërbime online për ndërhyrje të hershme dhe mbështetje të familjeve
Në platformë mund të gjeni përmbajtje të ndryshme (tekste, fotografi, prezantime, video) përmes të cilave inkurajohet zhvillimi i fëmijëve me vonesa të caktuara të zhvillimit, ose tek fëmijët me aftësi të kufizuara, duke marrë shërbime të personalizuara të ndërhyrjes së hershme nga personat profesionalë, të trajnuar nga ekipi multi-disiplinor (edukatori dhe rehabilitatori special, logopedi, fizioterapisti dhe psikologu-psikoterapist) të cilët do të aplikojnë qasje transdisiplinare. Shërbimi online i ndërhyrjes së hershme do t'u mundësojë fëmijëve të marrin mbështetje dhe shërbime të specializuara që e stimulojnë zhvillimin e tyre, përmes zbatimit të aktiviteteve për zhvillimin e aftësive, shkathtësive dhe kompetencave dhe krijimin e mjedisit stimulues.
Platforma ka një pjesë kryesore që është e arritshme për të gjithë vizitorët, dhe ku mund të gjeni informata në lidhje me arritjet e zhvillimit të fëmijëve tipikë të moshës prej 0 deri në 6 vjeç, në mënyrë që të merrni njohuri për kompetencat që fëmija i asaj moshe duhet t'i ketë të zhvilluar. Në mënyrë plotësuese, mund të gjeni propozime për stimulimet që i inkurajojnë fushat e ndryshme të zhvillimit, përkatësisht strategjitë e punës me fëmijët me lloje të ndryshme të aftësive të kufizuara, shpjegime të qasjeve dhe metodave të ndryshme të punës me fëmijët me aftësi të kufizuara, si dhe këshilla për prindërit.
Platforma, gjithashtu, ofron shërbime të personalizuara të ndërhyrjes së hershme. Për të marrë mbështetje dhe ndërhyrje të individualizuar, është e nevojshme të regjistroni fëmijën nga prindi / kujdestari dhe pas regjistrimit, do të krijohet profili i personalizuar, në të cilin qasje do të kenë prindërit e fëmijës dhe personat profesionalë i cili do të jetë dhënës i shërbimit online të ndërhyrjes së hershme. Në këto profile të personalizuara do të vendosen përmbajtje, këshilla dhe udhëzime për ndërhyrjen e hershme, në përputhje me nevojat e secilit fëmijë dhe familjes së tij. Shërbimi i specializuar online siguron ndihmë dhe mbështetje të drejtpërdrejtë për fëmijët me aftësi të kufizuara dhe familjet e tyre, si dhe ndjekje individuale, në mënyrën sistematike dhe mirë të planifikuar dhe të strukturuar.
Në mënyrë plotësuese, platforma ofron mundësi për vendosjen e pyetjeve nga prindërit dhe ofrimin e përgjigjeve përkatëse nga personat profesionalë me përvojë shumëvjeçare profesionale, shkëmbim të mendimeve, diskutim dhe mbështetje psiko-sociale për familjet.
Kush qëndron pas E-platformës Ranaintervencija.mk?
E-platforma ranaintervencija.mk u krijua si pjesë e projektit “Kujdesi në komunitetin për fëmijët me aftësi të kufizuara dhe familjet e tyre”, të zbatuar nga Lidhja e Edukatorëve dhe Rehabilitatorëve Specialë e Republikës së Maqedonisë së Veriut, me mbështetjen financiare nga UNICEF.